Aeg: 14.03.2012

Koht: Von Krahl

MIMO koolituse kolmanda sessiooni teemaks on bändi pakendamine ja serveerimine laiematele hulkadele. Vaatluse alla võetakse massimeedia, sotsiaalvõrgustike, foorumite, kodulehtede ja tänavameeskondade tähtsus. Enesemüümine on paratamatu, kuid seda saab teha ka maitsekalt.

Panelistid: täpsustamisel. Kohal on talendikütid, muusikaajakirjanikud, raadio- ja teletoimetajad ning popkultuuriteoreetikud.

Teemad:

  • Kuvandiloome ja turundus
  • Kellel on milline kuvand ja kuidas see toimib
  • Muusik mänedźerina – üks inimene kahel toolil
  • Mänedźer väljastpoolt
  • Kasvata ise oma publikut
  • Meedia – õiged ja valed kanalid
  • Mis on haip ja selle väärtus
  • Looming levitamine, erinevad ideoloogiad
  • Merch, logo, sloganid
  • Video – millal, kellele, kuhu, milleks

Peale paneeli: filmivaatamine.

Kodutöö: Senise tegevuse iseseisev SWOT analüüs lähtudes paneeldiskussioonidel kuuldust ja ettevalmistus järgmiseks sessiooniks – live. Taotluste veebipõhine esitamine livevooruks. Panelistid valivad laekunud avalduste seast 5-6 bändi järgisele workshopile esinema.

 

 

Kommenteerimine on suletud